duminică, 3 august 2014

Sandala roșie

Sandala mea roșie, doar pe piciorul meu se potrivește. 
Știi de ce? Pentru că e a mea! 
În afara faptului că e roșie, nu are nimic special. E elegantă, tocul îi e sexi(dar nu neapărat mai sexi decât al altor sandale), calapodul e numai bun pentru talpa mea și mai ales pentru câte drumuri am eu de făcut.
E a mea! Atât! Ăsta nu cred că ar trebui să fie mare lucru pentru nimeni. Am o talpă ca oricare alta, mai mult sau mai puțin bătătorita, căreia i se potrivește Sandala roșie (asta dacă ține cineva neapărat să facă o evaluare de bătături de tălpi și să le "asezoneze" Într-un top).

Pe lângă Sandala asta am și o carte. Cu multe cuvinte mi-e cartea. Uneori frecvența desfașurarii cuvintelor e copleșitoare, alteori o arde în câte un cuvânt pe oră, și ăla pufăit și martalogit. Da' nu contează pentru mine. M-am învățat cu ritmul îndrumarului meu. Știi de ce? Pentru că e Întru-totul al meu.

Am o grămadă de chestii mișto, ale mele.
Am leagăn și cercei, am pensule și stilouri, am ochelari magici de citit și de văzut lucruri. Chestii misto, ale mele.
Nu știu când le-am adunat și le-am anticariat. Nu mă gândesc nicicum la felul în care le-am dobândit.

Știi ce mai am în afară de ele? 
Am o saca măricică cu picături din ochi și din suflet, ce dă pe-afară și uneori când e cald, bolborosește gemete de evadare. Și atunci mi-e tare greu s-o stăpânesc. Da' m-am învățat cu ea. E pe tiparul meu. E a mea.

Mai am și o clepsidră cu miliarde de fire de nisip în ea. Știi tu, ce fac eu uneori în prag de somn? Le număr cu ochii, fir cu fir. E o pedeapsă pe care mi-o dau de atăția ani! Și poate că dacă aș fi reușit să aflu până acum, câte fire de nisip mă ține picătura sau încălțarea sandalei, sau cititul unei pagini din carte sau cine știe ce nefăcută de-a mea Făcută, m-aș fi oprit din număratul ăsta absurd.

Și nu-i așa că-ți pare acum Sandala mea prea mare și leagănul amețitor?! Că cerceii par cam grei pentru ale tale urechi și ochelarii's aburiți și cartea parcă-i cam proastă?

Vezi tu?! S-ar putea ca Într-o bună zi să mă satur de toate și să mă gândesc serios să mă schimb, să mă debarasez de ele. Să ți le dau ție. Pe toate. Și sacaua și clepsidra, pe lângă toate pofticioșeniile mele. 

Be patient and creative și fă-ți un parc frumos cu ale tale minuni.