sâmbătă, 9 august 2014

ODĂ-MI




I know I’m a vicious woman.
Fumez şi beau cola în loc de apa, îmi exagerez raţia de cafea şi odată pe săptămână beau tequila.
Citesc şi scriu, ascult muzică de toate felurile şi cânt foarte prost. Mă regăsesc în toate filmele, chiar şi în desene animate. Merg la teatru şi joc cărţi. Nu mint, nu ştiu să fac curat, nu-mi place oja şi sunt foarte bună prietenă cu soţul ce m-a părăsit.
Sunt ceea ce vreau, când vreau şi cum vreau.
Când mă fac mare, vreau să mă fac eu. Să-mi dau autograf pe sâni sau fese şi să mă ador cu un poster mare la capul patului.
Îmi plac frivolităţile mele şi mă încântă că reuşesc să fac săptămânal câte o boacănă.
Îmi place cum mi-am educat copilul şi-mi place să fiu un îndrumar de călătorie.
Îmi place potenţialul pe care îl am de iubi zilnic cu intensităţi diferite şi neplictisitoare, şi-mi place că mă descopăr la verificare, mai deşteaptă.
Sunt recunoscătoare şi am simţul ridicolului.
Potenţez iubire către toate respiratoarele, până le descopăr un punct slab, pe care să nu-l suport: Prostia, neasumarea, "să moară capra vecinului" şi minciuna.
Nu vreau nici o secundă să-mi pierd timpul pentru a face pe cineva să mă înţeleagă şi nu vreau să explic sau să povestesc cuiva că şi eu plâng sau râd. Funcţionez omeneşte doar că un pic mai mişto,pentru că eu, zilnic, învăţ.
Masochist-social, îmi place să fiu judecată. Asta îmi rarefiaza tumultul de individualitaţi de prin-prejurul meu.
Îmi place să fiu privită de(cu) indulgenţa prostului care pare a şti ce-i dincolo şi îmi place superioritatea pe care o simt când îi descopăr.
Şi-mi mai plac o grămadă de chestii, fcors, neconforme social. Dar, îmi place să mă opresc înainte de a înţelege cineva ceva, şi să mă amuz ulterior de prostiile înşirate.
Tu când vei fi mare......?