sâmbătă, 12 iulie 2014

Wall in my head



It's not enough, îmi zise el . Mai merge şi un pic piper şi încă puţintică sare.
Uf, gem sub povara neputinţei de a mă ajunge acolo unde poate, nu mi-e locul. Şi e frustrant că vezi şi ştii ce mi-e de trebuinţă.
Hm, şi e uşor când plănui drumul spre dicolo-ul tău. Picioarele-ţi sunt very good friends, în vis. Iar gura-ţi turuie plenitudini. În vis. Ok, beibi In my dream!
Maybe tomorow, când voi deschide ochii, îmi sclipăre inoxul tău prin ei şi văd şi eu ce vezi şi tu.
Acum mi-adulmec neputinţa de-a mă răzbate, şi mă'ntovărăşesc cu ea.
Mi-e drag de mine neajutorată. Îmi umplu inima de duioşie vazându-mă atât de inocentă.
Hm, cum calc şi cum le zic! Cum bâigui drăgălaş, sunete aproape mute.
Şi'nchid ochii, în fuga mea prin minele ăsta stupid de dulce. Mă'nlănţui iaraşi eu cu mine, şi-mi zic: că lasă! că mâine!
Şi'adorm.
Aşa mi-ai zis, să dorm. Să dorm şi să m-adorm, să pot să mă ador în visul meu frumos. Măcar acolo. Măcar tudei.