marți, 15 iulie 2014

Milfy

Cu tine de mine şi de tine 
Așa'mi ploua ntr-o vagă dimineața şi zic că-i  vagă, că numai dimineața nu era.
Era vreo  unu, pe l'amiaza, când m-am trezit cu'n gângurit în cap, şi te găsii sub perna mea, să ţi-l şoptesc.
Şi n-ai dat importanţă  contrastului dintre sunete şi ridul de la ochi. Ai zis şi tu la fel ca mine.
Așa netoti eram în dimineața aia, sau ce era- un început de zi, așa de nebanali şi leneşi în a articula cuvântul.
Cuvântul ăla de-l dă pe om jos dintr-un pat ce nu-i prea pat. Fânos-bucolic şi nesimţitor, pe șale şi pe coapse şi sub cap, la ceafă.
Nimic de nedescris doar de îngânat nătâng şi gângurit.
Nu vreau a mă trezi! Dă-mi pace o oră, atât măcar mai dă-mi, să dorm.
Să mă ador cu somnul între mulțimi de-atâtea vise neterminate sau brusc sfârșite de pe mijloc.
Şi apoi mai dă-mi încă o ora să-ţi zic că m-am trezit şi dragă mi-e trezirea în perne moi şi pijamale reci. 
P'urmă o să mă înfăsor, să-ţi fac pe plac, în mantia lumească, şi-o să mă joc de-a omul viu şi deşteptat în zori de zi. Şi nimeni n-o să ştie, c'a fost de fapt în jur de unu pe l'amiază, trezirea mea.