joi, 3 aprilie 2014

Vânt *


Sunt vânt. Sau eram. Al meu.
Mă purtam pe mine, fir de praf, împrăştiindu-mă prin lumi. Paralele. Şi perpendiculare, uneori. Da' rar.
Uneori, mă brizam încetişor, mă suflam puturos, cât să nu mă rătăcesc printre alte fire de praf şi să ma ating cu alte vânturi.
Alteori mă strănutam dintr-o nară şi mă aruncam în niscaiva tălpi înglodate de bocanci.
Sunt fir de praf. Sau eram. Al meu.
Mă lasam purtata de mine, vânt, împrăştiată prin lumi. Paralele. Şi perpendiculare uneori. Da' rar.
Mă vanzoleam şi mă taifuneam, şi mă-ncercuiam, căt sa nu mă fure alt vânt, al altui fir de praf. Purtat. Împrastiat prin lumi. Sau o talpă de bocanc, înglodată.
Sunt vânt. Sunt fir de praf. Sau eram.
Că parcă nu's pe aici. Şi nu ştiu încă, nimeni nu-mi spune, dacă's firul altui vânt, ori vântul altui fir, ori m-am lipit în aruncare, de talpa unui bocanc înglodat.