marți, 4 februarie 2014

Din colecţia mea de fluturaşi - part II


E frig, Fluturaşi! Frigul ăsta îmi schingiuie pielea, îmi dezarticulează respiraţia.
Mă las însoţită, de tine, creatură paralelă. Mă plictisesc în moliciunea texturii tale de budincă de ciocolată.Şi mă murdăresc. Dar în acelaşi timp e confortabil şi cald. Cald-ul ăla de-mi lipseşte mie.
Mă las încolţită de contondenţa ta. Îmi clocoteşte sângele, îmi articuleză mişcarile şi suflul, dezarticulate de ascuţimea frigului meu.
Mă las copleşită de delicateţea cuvintelor tale, fine cum sunt ghearele motanului meu. Contradictoriu fluturaş! Atât de paralel cu sine şi atât de înlanţuit cu bucaţi din mine.
Mă las copleşită de frig. Mă împrietenesc cu el, pentru că nu am cunoscut starea intermediara, între el si flacări. Prefer şicanele lui(în ciuda poliartritei mele). Nu mi-e dor nici o secundă de pârjolul usturător din adândurile mele.
Fluturaşi frumoşi şi mulţi.Moi ca o budincă de ciocolată, mai ascuţiti la limbă decât orice sabie cu două tăişuri,elastici, superficiali şi geniali, modelanţi, cerşetori, laşi. Căte poţi găsi în şi printre filele unui fluture mare şi special! Toate culorile si tarele pe care le găsesc şi în mine. Tot focul şi tot frigul.
O colecţie întreagă. Un fluture mare cu multe aripi, ce'mi completează văgăunile sufletului.
Un balamuc sofisticat, simplu şi complicat. Un balamuc adorabil, format din mine şi creatura paralelă ce deţine adevarul pe care ştiu că-l voi stăpâni.Nici mai devreme. Nici mai târziu.