duminică, 5 ianuarie 2014

TO DO


Luni.
Începuturi de an, muncă, scoală.
Mă îngrozeşte faptul că de luni va fi necesar să gândesc. Să mă gândesc la lecţiile lu' fii meu şi să-mi reformulez comportamentu' în ceea ce-l priveşte (că a cam frecat menta în vacanţa asta), să-mi regândesc abordările legate de serviciu' vieţii, să fac planurile idealistice pentru tot anu'(pe care evident nu o să le urmez - da' cică dă bine to-do-list la început de ceva).
Gata cu hippy-otismul underground, amorul ghebos cu luna şi platonic cu soarele! Tre'să scot din sertarul cu amintiri masca responsabilităţii, maturităţii şi altor -TĂŢII.
Ne apucăm de învăţat pentru examenul de capacitate(pe sistemul "hai să învăţăm!")sau (unu' învaţă şi al doilea îi mănâncă ficaţii, dacă nu e serios), facem planuri cu fosta consoartă legate de serviciu' vieţii(RE), cu consortu' traducem milele în chilometri şi invers, până om ajunge la abandonul câinelui.
Vălei! Câtor de astea matematico-fizice tre' să le dau contur.(aaa! există şi un examen la fizică-al meu-pe bune!)
Aşadar. Nu ne plângem de plictiseală. Facem di tăti! În ordinea în care or veni, că nu-mi poţi cere mie să le şi echilibrez plus ordonez.
Finalul apoteotic consemnează faptul că Subsemnata vrea să petreacă Revelionul, ce urmează ( peste 360 de zile), în Veneţia(tananana!). Nu cu cine! Soltera-soltera! Aşa că, ne apucăm, io cu mine să strângem bani de gondolă(că ultima dată când am fost n-am avut bani) şi sunt sigură că bagă ăia supra- preţ de Revelion.)
Gata! Mâine vine luni! Ianuarie luni! Iar eu tre' să!