joi, 23 ianuarie 2014

SENZAŢII CU SENSURI


Senzaţii.
Nu sunt încă pregătită să adun la un loc cuvinte "exprimatoare" de filinguri. Le las să aterizeze bolovanos, pentru că aş vrea sa-mi aduc aminte, când voi avea nevoie ...SENZAŢIILE.
Un nou început?Nu! Porii simt doar rămas bun-uri.
Ce grozavă sunt eu!
Ce mândră sunt de mine!
Nici un regret!
Egoismul altruismului.
Oameni deosebiţi!
Mulţumesc-uri neprimite şi primite.
Suflet plin.
Sunt mândră de mine.
Cosmin-uri cât poate cuprinde Universul sufletului şi minţii mele.
Iubire ca şi fundaţie pentru minunile ce vor urma.
Mulţumesc-uri, rămas bun-uri, Cosmin-uri.
Atât de dispersate şi atât de ...pe cale de a fi adunate!
E bine! Atât de bine, încât mi-e teama să le adun pentru că nu ştiu încă ce formă să le dau. E bine şi cu ele dispersate! Nu simt începuturi pentru că nu am încă finaluri.
Fiecare rămas bun, pe care îl simt prin toţi porii e o sursă de bucurie. Bucurie, că pot, că ştiu, că doar eu pot. Şi nu pot întâmplător. Pot cu blândeţe, cu suflet, cu iubire, cu dar, cu îmbrăţişare, cu privire în prezent pentru că viitorul e pentru mine mai grozavă decât sunt, iar eu nu mă vreau încă atât de grozavă.
E bine. E linişte. E asumare. E frumos şi linişte. Nici o negură. Doar Cosmin-uri, oameni deosebiţi ce mi-au dat câte o căramidă, la mână, pentru fundaţie.
Mulţumesc! Mulţumesc ţie că îmi dai şi mulţumesc mie pentru că ştiu să iau.