miercuri, 29 ianuarie 2014

Colecţie de fluturi - part 1


Cum reuşeşti de le întortochezi în asemenea mod, de ieşi mereu cu fontanela închisă? Le iei,le suceşti, le uzi cu lacrimi şi cu ce-o mai fi...întorci capul şi le găseşti uscate, curate, scuturate?
Te-am văzut privind-o atentă pe ea, Bambina, cum privea celest, pe sub borurile pălăriei. Am vazut şi eu acelaşi lucru. Seducătoare creatură, atunci când nu-şi propune. De la ea, ai deprins sfioşenia.
Te-am văzut urmarind-o şi pe ea, Steluţa, cum împiedică stângăcii cu atâta nonsalanţă, că nimeni nu ar crede că nu le-a făcut intenţionat. De la ea, ai învăţat naturaleţea.
Te-am văzut urmarind-o pe ea, Alchimista, cum sapă fericirea, tristă şi mulţumită, fericită şi neîmplinită( e oximoron???), de la ea ai învăţat nemulţumirea pentru suficienţă.
De la Sunshine, ai învăţat să primeşti sinceritatea şi iubirea în formă pură. Parandărătul... pe măsură. Că-l cere.
De la el, Motanul, ai luat francheţea şi "Je m'en fiche-ul".
Cu Icar, ai ordonat norii negri, ai învăţat fără să vrei să-i faci curaţi, aşa cum i-ai adorat când te afundai în adancul risipirii lor. Ai învăţat să fereşti privirea confuza şi ruşinată de bătăi de inimă şi neruşinare.
Căt de frumos, simplu si complicat, răvaşitor şi liniştitor, ai învăţat să râzi în hohote, să dansezi în surdinele basurilor, să colecţionezi exemplare superbe de fluturi nemuritori, să iubeşti aripioarele lor colorate şi rănite(uneori).
Hi,hi! Ce colectie grozava!!!