marți, 24 decembrie 2013

TIMP


Ma intorc cu fata spre Tine.
Iti multumesc Tie pentru anii pe care mi I-ai dat, pentru tumultul lor, pentru intelepciunea si ne-intelepiciunea cu care i-am trait.
Iti multumesc, pentru iubire si ne-iubire, rabdare si nerabdare, agonie si extaz. Iti multumesc, ca ma inveti in fiecare zi sa fiu un Om frumos.
Mi-as dori, de la Tine, daca se poate, sa-mi mai dai niste ani in care sa am timp sa astern PACE. Ani in care sa reusesc sa fiu la fel de imperfecta si sa molipsesc cu imperfectiunea mea. In care sa inteleg si sa fiu neinteleasa si judecata dupa limitele fiecaruia ,in care sa dezamagesc si sa fiu dezamagita, in care sa iert si sa-mi cer iertare.
Ani in care sa pot multumi pentru fiecare respiratie adiata spre mine, pentru fiecare zambet binevoitor ce imi este adresat, pentru fiecare atingere de mana sau de suflet, pentru fiecare lacrima, pentru fiecare lectie invatata sau neinvatata.
In pachetelul meu de sub brad, nu vreau nimic altceva decat TIMP.
Iar oamenilor dragi mie, vreau sa le dau din TIMPUL meu. Timp pentru iubire, timp pentru intelegere, timp pentru iertare, timp pentru sanatate, timp si putere pentru fericire!