luni, 14 octombrie 2013

Concluzii


Concluzii, draga mea? Poate ar fi bine sa incetam sa intrebam divinitatea ce planuri are cu noi. Poate ar fi bine sa intram in adancul sufletului nostru si sa citim acolo raspunsurile, concluziile. Poate ca de fapt raspunsul nu exista. Poate fi o completare la o alta completare. Nu pe raspunsuri trebuie sa ne reconstruim noi. Nici macar pe miile de intrebari pe care femeieste ni le punem. Concluzii, draga mea?! Pentru tine, pentru mine, pentru ea? Nu exista alta decat propriul nostru raspuns, unicul si atat de dureros de acceptat> Sunt barbata Zoe! Eu pot! Eu sunt Magician! De ce sa-ti fie frica draga mea? Cate furtuni nu au trecut peste tine? Ia si sapa! Cate minuni ai sa descoperi in tine atunci cand vei scormoni in durere! Cata putere si Dumnezeu ai sa gasesti in nedreptatile ce ti se impun. Cat ai sa te iubesti la capat de drum ca ai reusit sa intri acolo, in negura intrebarilor tale. Zoe, fii barbata! Au trecut vremurile aruncatului de vitriol pe obraz. Au trecut vremurile lesinatului teatral. Avem pantaloni. Avem servetele, nu mai avem batiste sa le scapam pe jos(asteptand individul sa le ridice). Nu-i cam asa, draga mea? Stiu...asa mi-ai spune si tu. Iar eu habar nu as avea de unde sa incep sa sap? Iar eu as fi paralizata de frica(ca si tine), de descoperirile pe care le-as putea face in adancul meu. Eu am inceput si nu e rau. Ea a inceput si e bine. Tu incearca sa gasesti motivul cautarilor tale....si daca vrei apuca-te si tu de sapat! Dragii mele prietene