marți, 31 mai 2011

You lost me

...pe undeva pe acolo in negura gandurilor mele zilnic rastalmacite...de mine.
Stiu ca nu ai vrut...Dar ce pot eu sa fac?? Spune-mi tu si fac...
E prea greu si e prea simplu...sunt aici si sunt...departe. Te vreau cu mine si vreau sa pleci.
Sa nu crezi ca vorbesc cu tine! Nici gand! Poate iti spun si tie ceva, dar printre randuri...dar stiu ca habar nu ai sa citesi printre ele.
Imi doresc din nou singuratatea...vezi tu ce companie buna mi-ai fost?!
M-am plictisit de tine pentru ca m-am plictisit de mine. Masca incepe sa fie din ce in ce mai grea...si cred ca o voi da jos...nu acum...curand...poate mult prea curand.
Am sa te pedepsesc ca ai plecat.
Am sa te pedepsesc ca vei pleca.
Am sa te pedepsesc ca nu asculti.
Am sa te pedepsesc ca nu ma auzi, ca nu ma vezi.
Am sa-ti pedepsesc superficialitatea...
O, da...cat de mult am sa te urasc...
Dar asta am s-o fac dupa ce voi da jos masca asta grea...pana atunci...bucura-te de zambetul meu si de iubirea mea, de prietenia si compania mea, de sfaturile mele...bucura-te de mine!!!

You lost me...